Już jest! Program, dzięki któremu księgowy raz na zawsze zapomni o ręcznym wprowadzaniu danych z faktur do systemu księgowego! To saldeoSMART – program do odczytywania faktur, wyciągów bankowych i innych dokumentów. Bardzo zaawansowany, jest przy tym prosty w obsłudze i praktyczny. Sprawdź, co zyska biuro rachunkowe pracując z saldeoSMART!

Na polskim rynku pojawiło się rozwiązanie, które skróci czas pracy księgowego nawet o 50%! Do tego przyczyni się do poprawy jakości jego pracy oraz zminimalizowania liczby pomyłek. To saldeoSMART – program do odczytywania dokumentów – faktur, wyciągów bankowych i innych. Współpracuje z ponad 30 programami księgowymi i systemami ERP. Z powodzeniem mogą z niego korzystać biura rachunkowe pracujące m.in. na systemach InsERT (Rewiozor GT, Rewizor nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo), Symfonii czy Wapro.

Z programem do odczytywania faktur, wyciągów bankowych itp. księgowy może raz na zawsze zapomnieć o żmudnym, ręcznym wprowadzaniu danych z dokumentów do programu księgowego. SaldeoSMART działa z wykorzystaniem mechanizmów OCR (Optical Charakter Recognition) – polegają one na rozpoznawaniu znaków w plikach graficznych. Dzięki tej technologii saldeoSMART odczytuje dane z 95% faktur.

 

Jak działa saldeoSMART

Program do odczytywana faktur i wyciągów bankowych jest bardzo zaawansowany technologicznie, a przy tym intuicyjny i prosty w obsłudze. Z łatwością nauczą się go i będą sprawnie użytkować nawet osoby średnio obyte w pracy z systemami informatycznymi. Wystarczy przekazać dokumenty do rozpoznania – bezpośrednio ze skanera, z maila lub dodać ręcznie plik w aplikacji. SaldeoSMART automatycznie sczytuje wszystkie dane potrzebne do prawidłowego zaksięgowania dokumentu. Księgowy weryfikuje i zatwierdza otrzymane wyniki – na tym etapie może dokonać wstępnej dekretacji dokumentu: przypisać do kategorii, nadać opis zdarzenia, przydzielić do rejestru itp.

Dokumenty importuje się bezpośrednio z używanego w biurze rachunkowym programu księgowego. Co ciekawe, etap ten odbywa się zgodnie ze standardowymi mechanizmami producenta oprogramowania księgowego – saldeoSMART dostosowuje się do zastosowanych w nim rozwiązań. Efektem procesu przetwarzania faktur itp., oprócz oczywiście wydajnej pracy księgowego, jest elektroniczne archiwum dokumentów.

 

Dokumenty księgowe w saldeoSMART

Chyba każdy księgowy musiał nie raz przeszukiwać całe półki segregatorów i teczek w poszukiwaniu jednego lub kilku dokumentów. Z saldeoSMART biuro raz na zawsze zapomni o tym problemie. System automatycznie tworzy elektroniczne archiwum dokumentów dysponujące wygodną, wielotekstową wyszukiwarką. Wystarczy tylko wpisać potrzebne dane, a wyszukiwarka w kilka sekund znajdzie dokument. Użytkownik może z niej korzystać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Podgląd dokumentu możliwy jest bezpośrednio z programu księgowego. Użytkownik ma do wyboru trzy opcje instalacji: online na serwerze Data Center BrainSHARE IT, lokalnie na własnym serwerze oraz z serwerem w cenie usługi.

 

Program do odczytywania faktur i wyciągów bankowych – korzyści

SaldeoSMART w biurze rachunkowym przede wszystkim ogromna oszczędność czasu księgowego – wdrożenie tego programu pozwala obsłużyć w tym samym czasie większą liczbę klientów. A jak wiadomo, więcej klientów to większy zysk. Podnosi się też jakość pracy księgowego – w grę przestają bowiem wchodzić czynniki, które często przyczyniały się do powstawania błędów, takie jak zmęczenie, stres czy nadmiar obowiązków.

Korzyść odnoszą też przedsiębiorcy korzystający z usług biura rachunkowego. Program umożliwia elektroniczny obieg dokumentów. Klienci oszczędzą więc czas m.in. na dowożenie faktur i wyciągów bankowych do biura. SaldeoSMART to świetne narzędzie dla przedsiębiorców do wystawiania faktur, komunikowania się z księgowością i kontroli płatności. Program sprawdza się doskonale także w przypadku klientów prowadzących magazyn.

 

Program do odczytywania faktur dla biura rachunkowego

Producent saldeoSMART przygotował specjalną ofertę pod kątem potrzeb biur rachunkowego. Podstawowy pakiet Odczytywanie dokumentów to propozycja dla każdego księgowego – program sczytuje skanowane dokumenty i automatycznie uzupełnia informacje z faktury. Pakiet Obieg Dokumentów to propozycja dla wymagających – pozwala na optymalne ustalenie własnej komunikacji z klientami. Z kolei pakiet Komunikacja z Klientem to funkcjonalna platforma do komunikacji biura z przedsiębiorcami, udostępniana wraz z funkcją automatycznego przesyłania rozliczeń księgowych oraz opcją prowadzenia KASY (KP, KW, Raporty Kasowe).

Biuro rachunkowe skorzysta z wszystkich tych możliwości programu do odczytu faktur saldeoSMART – warunkiem jest jednak profesjonalne wdrożenie. Wykona je specjalista doskonale zaznajomiony z możliwościami systemu, znający programy księgowe dostępne na rynku, ale przede wszystkim dobrze zaznajomiony ze specyfiką pracy biura rachunkowego. Specjalista od oprogramowania i księgowości w jednej osobie? Tak! Taki wdrożeniowiec pomoże księgowym optymalnie wykorzystać saldeoSMART – tak aby system działał sprawnie, oszczędził czas, podniósł jakość pracy księgowych i przyniósł realne zyski!

 

SaldeoSMART w liczbach

O funkcjonalności i praktyczności programu do odczytywania faktur saldeoSMART przekonało się już ponad 1.000 klientów – obsługują oni łącznie 40.000 firm. Każdego miesiąca system odczytuje więcej niż 1.000.000 faktur i innych dokumentów! Producent oprogramowania – firma BrainSHARE IT – współpracuje z ponad setką partnerów handlowych w całej Polsce.

SaldeoSMART to inwestycja na lata – wyposażony został w mechanizmy samouczące się, dzięki którym dostosowuje się do potrzeb użytkownika. Nie posiada schematów i wzorów, dzięki czemu z łatwością odczytuje nawet dane z nietypowych dokumentów – stworzonych w programie nowym lub autorskim. Twórcy oprogramowania do odczytywania faktur saldeoSMART dbają też o bieżące aktualizacje – tak by program zawsze odpowiadał potrzebom użytkowników i wymaganiom ustawodawcy.

 

Zobacz naszą ofertę: Programy dla księgowych z wdrożeniem!